فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: بالگرد رئیس جمهور پیدا شد | شرایط خوب نیست + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

رویدادی برای رقابت ۹۶ شهردار در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۷۴۰۳
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
رویدادی برای رقابت ۹۶ شهردار در خراسان رضوی
معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: توان، تدابیر، خلافیت‌ها و ابتکارات ۹۶ شهردار استان در ۸ محور تخصصی مطابق با سیاست‌های کلان دولت سیزدهم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به رقابت گذاشته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جواد خدایی در رویداد جایزه «شهردار برتر» استان خراسان رضوی اظهار کرد: با وجود تلاش‌های روزمر‌ه‌ای که در سطح شهر انجام می‌دهیم و تصویری که از مجموعه شهرداری بوجود آمده شاید به دلیل نگاه غالب، این تصویر کاملی نباشد؛ بخشی از آن به دلیل خطا‌های اندکی است که در جامعه وجود دارد و بخش دیگر آن به انحرافات حداقلی که شکل گرفته، برمی‌گردد.

وی افزود: آنچه که در سطح کشور جای آن خالی است و سعی کردیم در استان پیگیر آن باشیم، این بود که در کنار نظارت‌ها بر عملکرد شهرداری‌ها، الگو‌های موفق و تجربه‌های موثری که در سطح خراسان رضوی و شهر‌ها شکل گرفته را به نمایش بگذاریم و معرفی کنیم و با افتخار زمینه توسعه این الگو‌ها را ایجاد کنیم.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه دبیرخانه جایزه «شهردار برتر» فعالیت خود را آغاز کرد، ادامه داد: تلاش ما بر این بود که با مشارکت حداکثری شهرداران این رویداد به این نقطه‌ای که امروز هستیم برسد. این رویداد رقابت شهرداری‌ها نیست، رقابت شهرداران است. توان، تدابیر، خلافیت‌ها و ابتکارات ۹۶ شهردار استان در ۸ محور تخصصی مطابق با سیاست‌های کلان دولت سیزدهم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به رقابت گذاشته شد.

خدایی تاکید کرد: حدود ۷۵ شهرداری استان در این فراخوان شرکت کردند، و تلاش کردیم ارزیابی‌ها بر اساس ظرفیت‌های هرشهرداری باشد. بزرگترین دستاورد این فراخوان این است که ما امروز به یک شناسایی دقیق تری که بین شهرداران وجود دارد دست یافتیم. گاهی تلاش شهرداران دیده نشده است و امروز کمک شایانی شد که این تلاش‌ها دیده شود؛ مخصوصا که در محروم‌ترین شهر‌های ما شهرداری‌ای وجود دارد که توانسته‌ منابع را جبران کند و اتفاقاتی را رقم بزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->